14 Nisan 2015 Salı

temel reis sponge bob a misafir























baş iki kahramanı eşcinselde olsa (sponge bob ve patrik tabiki) yinede müthiş eğlenceli bir çizgi film sponge bob square pants yada sünger bob kare şort yada sünger bob kare pantalon ( bu arada yada bitişik yazılıyor doğrusu bu ) haftalık bölümleri tam bir komedi fırtınası ancak 2 adet uzun metrajlı  sinema filmi varki ilk sahnesinden son sahnesine döktürmüşler ,muhteşem espiriler harika çizzimler.tabi bu arada seslendirmenin harikalığınıda söylemeden geçemiycem birinci film için konuşuyorum diziyi seslendirmemesine rağmen ziya kürküt sponge bobu fevkaledenin fevkinde :) seslendirmiş.

neyse esas mevzuya döneyim canım sıkın olduğunda eğlenmek için ya bir vaaz açar dinlerim(dini farketmez hepsi aşırı komik ) yada sevdiğim filmleri tekrar tekrar izlerim yine öyle bir günde sponge bob filmini izlerken daha önce hiç görmediğim bir detay yakaladım ve hemen caps aldım.bobla patrickin dondurmacı dükkanındaki sahnelerinde arka planda duvara asılı bir popeye (temel reis) resmi gözüküyor,gözüküyor dediysem 1 sanıyeden az.hem popeye in denizci olması hemde sponge bob ekibinin sevmesinde ibaret bir gönderme diye düşünüyorum ,bana ilginç geldi paylaşayım dedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder