26 Ağustos 2011 Cuma

fenere( seni ben gambazladım)

Seni ben gambazladım 961 sıra numarası ile adımla soyadımla nick kullanmadan ve büyük bir gururla uefa ya gönderdiğim email im ile.
Senin iddia etiğin gibi ülkemi değil seni şikayet etim.
çünkü senin formanı giymiş federasyon(fenerasyon) başkanı gözüme baka baka beni uyutmaya kalktı.
Çünkü klupler birliği dediğin kapital sırtlanları seni kurtarmak için el birliği yaptı
Çünkü yayıncı kuruluş dediğin yalaklar sırf sen zara görmediye dünyanın en temiz oyununa play off diye diye bir garabet kattı.
Çünkü 100 senedir her adiliği yaptın herkez güçünden korktu sesiz kaldı
Çünkü aynı filimde söylediği gibi turk futbolunun ırzına gectin sen geçtin baban gecti babanın babası geçti(şu an ki başkanın ondan önceki başkanın ondan daha önceki başkanın) de artık yeter.
Çünkü benim her zaman bildiğim gibi sen bu ülkenin kanını emen bir kenesin takımın,medyan,taraftarın ile.
Çünkü sen kendini winner sanan bir loser sın
Ve hepsinden önemlisi ben el değmemiş şike değmemiş temiz bir lig istiyorum.


Ya futbolu seversin yada feneri..ikisini birden değil ve ben temiz futbolu( endustiyel olanı değil) seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder