2 Ağustos 2011 Salı

FİNAL FİGHT STREETWİSE1 (finalfight mı resident evil mi)


eğer efsane oyun diye bişey varsa o final fight dır. 90 ların başımda atari (yanlış kullanılım la jetonlu makina coin up yani) çılgınlığı yaşanırken o çılgınlığın tam merkezindeydi ff.oynamak için planlar yapılır. sen cody i ben guy u seçiçem diye tartışılınır,oynamak için ciddi ciddi sıra beklenilirdi.oynayanların arkasında kıskançlıkla dayak yese hakkı bitsede bana gelse sıra diye ne çok düşünmüşümdür.kazandığı başarıyla street fighter ın da atası sayılabilecek ff ın ceşitli makinalarda (mega drive,nes...) devamı çıksada hiç biri atası gibi başarılı olamadı.ps2 deki ff streetwise i dvd elime gelene kadar hiç duymamıştım ff yazısını görünce heyecanlandım tabi yıllar sonra eski dostlarla kavuşma nasıl olacaktı acaba.slash ,mad gear, poison eski cete ne haldeydi acaba ya kahramanlar oyunu türkiyede adını verecek şekilde sahiplenen hagar(final fight ismi türkiyede pek anlam ifade etmez sebebi oyunun hagar adıyla bilinmesi dir,aynı şekilde cadilacs and dinosours da mustafa adıyla bilinir.)ne olmuştu aradan geçen yıllar içinde.
bütün bu sorularla oturdum ps2 nin başına cody için işlerin pek iyi gitmediğini street figter zero 3 ten biliyordum ancak bu oyunla eski günlere döner diye düşünmüştüm yanılmışım.ne cody nin ne guy un nede hagar ın durumu hiç parlak değil hatta oyunun kahramanı cody nin kardeşi kyle bile mel gibson nın maceraya başlamadan önceki hali gibi.potansiyeli var ama dipte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder